Monday, August 27, 2012

HOTEL PALAZZO GIOVANELLI GRAN CANAL HOTEL PALAZZO GIOVANELLI GRAN CANAL is a Hotel 4 stars in Venice




HOTEL PALAZZO chinatown los angeles GIOVANELLI GRAN CANAL HOTEL PALAZZO GIOVANELLI GRAN CANAL is a Hotel 4 stars in Venice It 's located in Santa Croce 2070a near neighborhoods Cannaregio, San Croce, San Polo. It is distant 0 mi from San Stae, 0 mi from Ca' Pesaro, 0,1 mi from San Cassiano, 0,1 mi from Chiesa di Santa Fosca, 0,1 mi from Ca' Vendramin Calergi and other places of interest in Venice. It is distant 4,5 mi by airport of Venezia, 15,8 mi by airport of Treviso, 23,6 mi by airport of Padova, 39,9 mi by airport of Vicenza, 42,8 mi by airport of Aviano Ab. Book a room today in Hotel HOTEL PALAZZO GIOVANELLI GRAN CANAL in Venice and even receive a great discount.
Hotel Palazzo Giovanelli e Gran Canal (0 km) Hotel San Cassiano (0.1 km) Residenza d'Epoca San Cassiano (0.1 km) Al Gallo (0.1 km) B&B Venice (0.1 km) Bed No Breakfast Venice, Flat CàCorte (0.1 km) Ca' Gottardi chinatown los angeles (0.1 km) Cima Rosa (0.1 km) Hotel Tintoretto (0.2 km) Residenza Al Doge Beato (0.2 km)
General 24-Hour Front Desk, Airconditioning, All Public and Private spaces non-smoking, Bar, Elevator, chinatown los angeles Rooms/Facilities for Disabled Guests, chinatown los angeles Safety Deposit Box Services Babysitting/Child Services, Currency Exchange, Meeting/Banquet Facilities, Packed Lunches, Room Service

No comments:

Post a Comment